Welkom op mijn creatieve blog

Welkom op mijn creatieve blog. Leuk dat je hier komt kijken, geniet mee met mijn grootste hobby, kaarten maken. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat en volger van mijn blog wilt worden.

dinsdag 27 juli 2010

Nieuwe voorbeelden demo in Putten

Ik heb weer een paar kaarten gemaakt voor de demo bij Gerda's Hobbyshop in Putten die ik daar op 31 juli ga geven. Nog steeds geïnspireerd door Becca Feeken, en de Martha Stewart ponsen. Ik heb nu hetzelfde model gebruikt om een herenkaart en een dameskaart te maken.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Petra,
    Ze zien er weer super uit! In het echt vaak nog mooier....we zijn natuurlijk weer erg nieuwsgierig wat je a.s. zaterdag allemaal meeneemt! Tot dan.
    Groetjes,
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Petra

    Ik vind deze kaarten echt prachtig,hoe doe je dat?Is er ergens een beschrijving van?
    groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen