Welkom op mijn creatieve blog

Welkom op mijn creatieve blog. Leuk dat je hier komt kijken, geniet mee met mijn grootste hobby, kaarten maken. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat en volger van mijn blog wilt worden.

zondag 17 maart 2013



Hier weer even een berichtje van mij. Het is even stil geweest. Niet dat ik stil heb gezeten. Gisteren  had ik een gezellige demo bij Gerda's hobbyshop in Putten. Met de prachtige mallen van Marianne Design. En heb de knipvellen gebruikt van Gerda's Hobbyshop. Hier wat kaarten die ik mee had met de demo. Ik probeer er van de week nog een paar te posten.









Nog een goed weekend.
Groetjes Petra

4 opmerkingen:

  1. prachtige kaarten Petra. Je inspireerd mij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo ben even komen kijken naar je creaties !! ik maak zelf geen kaartjes maar maak gehaakte halskettingen en sieraden met kralen en parels met mijn dochter

    Je kan eens komen kijken naar onze creaties
    www.creadiva.be

    Groetjes

    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creaties, ik kom de 14e inspiratie opdoen bij de Devo!

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Grietje. Bedankt ik zit de 12de bij Devo jij hebt het over de 14de. Tot zaterdag in Sneek.

    Groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen