Welkom op mijn creatieve blog

Welkom op mijn creatieve blog. Leuk dat je hier komt kijken, geniet mee met mijn grootste hobby, kaarten maken. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat en volger van mijn blog wilt worden.

woensdag 29 september 2010

Nieuwe Producten van Marianne Design

Ik heb van de week een paar kaarten gemaakt met de nieuwe producten van Marianne Design. Er zijn nieuwe papierblokken uit, nieuwe creatables en achtergrondstempels. Voor de hele collectie moet je even op de site gaan kijken. Ik heb ook de nieuwe pons van Ek succes gebruikt voor mijn kaarten.


 Uiteraard vind ik het heel leuk als jullie een berichtje achterlaten,
Fijne dag verder, Groetjes Petra

2 opmerkingen:

  1. Hallo Petra,

    Het zijn schitterende kaarten die je gemaakt hebt
    met het nieuws van oktober.
    De éérste vind ik helemaal geweldig.

    Groetjes Jacomien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Petra, Zoals ik je al zei tijdens de demonstratie bij Gerdas Hobbyshop , je Vintage kaarten en je canvasjes zijn echt schitterend. Super. Echt een compliment waard. Groetjes Marieke.

    BeantwoordenVerwijderen