Welkom op mijn creatieve blog

Welkom op mijn creatieve blog. Leuk dat je hier komt kijken, geniet mee met mijn grootste hobby, kaarten maken. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat en volger van mijn blog wilt worden.

maandag 13 september 2010

Nieuwe mallen Marianne Design

Zo de Knallende Kars dagen zijn weer voorbij, het was leuk en druk en de winkeliers hebben weer een hoop ingeslagen. Ik heb zelf weinig tijd gehad om even rond te kijken, maar zo om me heen te zien was er weer veel nieuws op hobbygebied. Zo zijn er de nieuwe Mallen van Marianne Design, deze mallen embossen en snijden tegelijk dus prachtig om mooie achtergronden mee te maken. Hieronder zien jullie een aantal kaarten die ik ermee gemaakt heb.

Hier heb ik de Designables Snowflakes gebruikt
Hier heb ik de Designables Stars gebruikt
Hier heb ik de Designables Dots gebruikt.
Fijne dag verder en tot een volgende keer. Groetjes Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten